Zarządzanie (CAMO)
Pełna oferta
- Pełne zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu
- Podwykonawstwo w zakresie zarządzania ciągłą zdatnością do lotu,
- Inspekcje statków powietrznych i ich zapisów technicznych przed zakupem (pre-purchase inspection),
- Odbiory i zwroty statków powietrznych (nowych i używanych) – dla operatorów i leasingodawców,
- Przedstawicielstwo operatora lub leasingodawcy podczas przeglądów technicznych i remontów silników, śmigieł, podwozia i innych komponentów,
- Prowadzenie analizy niezawodności i przygotowywanie raportów,
- Przygotowywanie Programów Niezawodności, Pokładowego Dziennika Technicznego,
- Przygotowanie Instrukcji Prowadzenia Pokładowej Dokumentacji Technicznej.
- Przygotowanie zapisów technicznych i statusów samolotów zgodnych z warunkami zwrotu,
- Wsparcie przy wdrożeniu samolotów do floty „entry-into-service” (także w zakresie negocjacji umowy zakupu oraz warunków gwarancji, akceptacji samolotu, szkolenia personelu technicznego, wsparcia od licencjonowanych mechaników lotniczych),
- Weryfikacja i zarządzanie zapisami technicznymi,
- Wsparcie inżynierskie dla floty klienta – wsparcie ze strony naszych licencjonowanych mechaników na miejscu lub zdalnie, analiza usterek (troubleshooting), analizy SB i AD oraz przygotowywanie dokumentacji wykonawczych (engineering).
- Analizowanie dokumentacji historycznej oraz opracowywanie statusów,
- Przygotowywanie dokumentacji statków powietrznych niezbędnych do wydania ARC
- Przedłużanie / odnawianie przeglądu zdatności do lotu (ARC)
- Przygotowywanie dokumentacji statków powietrznych do rejestracji.
- Opracowanie i zatwierdzanie Programu Obsługi Technicznej
- Wykonywanie rocznej analizy Programu Obsługi Technicznej
- Nadzór nad bieżącą dokumentacją
- Nadzorowanie i zlecanie napraw, remontów oraz wszelkich planowych i nieplanowych czynności serwisowych
- Nadzorowanie wykonywaniem biuletynów i dyrektyw
- Nadzorowanie przedłużeniem ubezpieczenia.
- Opracowanie i zatwierdzanie Programu Lotów Próbnych Kontrolnych
- Pomoc w zakupie oraz rejestracji samolotów i śmigłowców
- Uzyskiwanie dodatkowych odstępstw dotyczących eksploatacji sprzętu lotniczeg,
- Opracowanie i zatwierdzenie MEL
- Pełne zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu
- Podwykonawstwo w zakresie zarządzania ciągłą zdatnością do lotu,
- Inspekcje statków powietrznych i ich zapisów technicznych przed zakupem (pre-purchase inspection),
- Odbiory i zwroty statków powietrznych (nowych i używanych) – dla operatorów i leasingodawców,
- Przedstawicielstwo operatora lub leasingodawcy podczas przeglądów technicznych i remontów silników, śmigieł, podwozia i innych komponentów,
- Prowadzenie analizy niezawodności i przygotowywanie raportów,
- Przygotowywanie Programów Niezawodności, Pokładowego Dziennika Technicznego,
- Przygotowanie Instrukcji Prowadzenia Pokładowej Dokumentacji Technicznej.
- Przygotowanie zapisów technicznych i statusów samolotów zgodnych z warunkami zwrotu,
- Wsparcie przy wdrożeniu samolotów do floty „entry-into-service” (także w zakresie negocjacji umowy zakupu oraz warunków gwarancji, akceptacji samolotu, szkolenia personelu technicznego, wsparcia od licencjonowanych mechaników lotniczych),
- Weryfikacja i zarządzanie zapisami technicznymi,
- Wsparcie inżynierskie dla floty klienta – wsparcie ze strony naszych licencjonowanych mechaników na miejscu lub zdalnie, analiza usterek (troubleshooting), analizy SB i AD oraz przygotowywanie dokumentacji wykonawczych (engineering).
- Analizowanie dokumentacji historycznej oraz opracowywanie statusów,
- Przygotowywanie dokumentacji statków powietrznych niezbędnych do wydania ARC
- Przedłużanie / odnawianie przeglądu zdatności do lotu (ARC)
- Przygotowywanie dokumentacji statków powietrznych do rejestracji.
- Opracowanie i zatwierdzanie Programu Obsługi Technicznej
- Wykonywanie rocznej analizy Programu Obsługi Technicznej
- Nadzór nad bieżącą dokumentacją
- Nadzorowanie i zlecanie napraw, remontów oraz wszelkich planowych i nieplanowych czynności serwisowych
- Nadzorowanie wykonywaniem biuletynów i dyrektyw
- Nadzorowanie przedłużeniem ubezpieczenia.
- Opracowanie i zatwierdzanie Programu Lotów Próbnych Kontrolnych
- Pomoc w zakupie oraz rejestracji samolotów i śmigłowców
- Uzyskiwanie dodatkowych odstępstw dotyczących eksploatacji sprzętu lotniczeg,
- Opracowanie i zatwierdzenie MEL